Underviser

Vi er altid på udkig efter nye, kompetente undervisere til vores underviserteam. Der er tale om undervisning af begynderhold, let øvet samt øvet hold med børn i alle aldre. Arbejdstiden vil ligge om eftermiddagen fra klokken 15.30 og nogle timer frem.

Lidt om rideklubben:
Vi er certificerede i Dansk Rideforbund og går meget op i, at vores elevskole får god, kyndig undervisning i øjenhøjde. Elevskolens undervisning foregår på klubbens 20x60-ridebaner. Enten i ridehus eller på udendørsbane. Du vil blive en del af et fast underviserteam, hvor du som underviser vil få nogle gode kollegaer at sparre med.
Det er vigtigt for os at passe godt på vores rideskoleheste, vi har derfor vægtgrænser på alle heste samt en loft over hvor mange timer, de må gå. Som underviser er du med til at sikre, at hestenes trivsel kommer i første række.
Lidt om dig:
Du er over 18 og rider minimum selv på LA-niveau. Du har en god forståelse for grundridning samt vigtigheden af denne, og du er frisk på at lære fra dig.
Det er desuden vigtigt at du er god til at holde overblik og har mod på at tage ansvaret for, at vores elever får nogle gode rideture.
Erfaring fra lignende stillinger er en fordel, men ikke et krav
Hvis stillingen lyder som noget for dig, så sendt os en kort ansøgning på medlemsansvarlig@hirk.dk med et par ord om dig selv og din erfaring.
Vi glæder os til at høre fra dig

Ungdomshjælper

HIRK har løbende brug for nye hjælpere. En hjælpervagt omfatter 1½ times arbejde pr uge.

Vi har en venteliste du altid kan lade dig skrive op på når du ER fyldt 13 år. Når der er behov for en hjælper, vil alle på listen blive kontaktet.

Hvis du opfylder nedenstående krav, kan du sende en mail til medlemsansvarlig@hirk.dk og blive skrevet op:

• Du er mellem 13 og 18 år
  • Du skal være i god fysisk form. Der skal løbes!
  • Du er udadvendt og er blevet godkendt af din ridelærer
  • Du kender rideskolens heste og er tryg ved dem
  • Du har allerede ryttermærke 1+2 eller tager dem ved første lejlighed (egenbetaling)
  • Du er medlem af HIRK

HIRK tilbyder 1-2 hjælpere på alle ½ times begynderhold.

For henvendelse vedr. underviser eller ungdomshjælper skriv til medlemsansvarlig@hirk.dk