Kære medlem af HIRK

Hvis du har din egen hest og ønsker at starte til vores Interne DRESSUR Stævne den 12. juni 2022 så foregår det således:

Vi forventer at privat-klasserne går om formiddagen.

Skriv en mail til mia@hirk.dk med følgende info:  (Sidste tilmelding 3. juni 2022)

Rytternavn

Hestenavn

Klasse / Klasser

Betaling er 100,00 DKK per program der rides, som betales på mobilepay på dagen.

Hver equipage må starte 2 gange, dog kun det samme program 1 gang.

Hvis du 3 gange har vundet et program, må du ikke ride det eller starte en lavere sværhedsgrad. Dette gælder både hvis du har vundet til vores Interne Stævne eller til andre stævner

Klasserne bliver opdelt på basis af hvilke tilmeldinger vi får.

Der vil i hver klasse være placeringer med rød/blå/grøn roset til de første placerede og en flot roset til de andre ryttere som opnår 60% eller derover.

Der vil i 2022 også være Klubmesterskab for Privater. Reglerne kan ses på vores hjemmeside. Held og lykke til alle.

Privat-ryttere skal ligesom rideskoleryttere hjælpe i 1 time for at starte. Send en mail til marlene@hirk.dk, så finder vi en tjans til jer osse :-)

Mange hilsner fra Stævneudvalget