Stævner

HIRK afholder løbende stævner i både spring og dressur. Vi afholder både klubstævner, C-stævner og B-stævner. Du kan under fanen Kalender se en oversigt over året. For tilmelding henvises til DRF Go! Er du tilknyttet rideskolen vil du modtage invitationer til vores interne stævner via klubmodul, hvor du tilmelder dig via shoppen.

Planlagte stævner i 2024 - vær obs på at der kan komme ændringer i løbet af året

2. marts Internt klubstævne
 Tidsplan ridning         Hjælperplan
 8. juni Internt klubstævne Tilmelding via klubmodul
 5. oktober Internt klubstævne Tilmelding via klubmodul
 7. december Internt klubstævne Tilmelding via klubmodul

Resultater fra tidligere stævner kan findes på Equipe, skriv "Himmelev" i søgefeltet.

Stævnekontakt

Har du brug for at komme i kontakt med en fra stævneudvalget så skriv til stævne@hirk.dk.
Vedrører din henvendelse sig om et aktuelt stævne, henviser vi til kontaktoplysninger angivet under stævnets proportioner på DRF Go!