Tilmelding -hvordan

Under menuen Holdbeskrivelse og niveau kan du læse om undervisningsniveau for det enkelte hold. Her kan du også læse mere om, hvilket hold du skal tilmelde dig. Desuden kan du læse om hvad der kræves af dig som forældre og hvornår dit barn må komme til undervisning uden en voksen.

Vi har på de fleste hold en venteliste. Vi anbefaler derfor, at man tilmelder sig alle de hold som man vil have mulighed for at møde op til.

Når der bliver en ledig plads modtager man en mail fra klubmodul. Her har man 5 dage til at beslutte, om man vil tage imod tilbuddet eller sidde over. Ved du allerede med det samme, at du ikke skal bruge pladsen, så afvis tilbuddet. Dermed går pladsen hurtigt videre til den næste i køen. Man kan takke nej til en plads 3 gange, derefter slettes man fra ventelisten.

Når man tilmelder sig ventelisten bliver man bedt om at tilmelde sit Dankort, det koster ikke noget at
være tilmeldt ventelisten, men det koster 1% af holdets pris (f.eks. holdpris 400 kr - tilmelding 4 kr).

Når du tilbydes en plads, vil start ALTID først være fra den første i den næste måned. For at tilmelde dig et hold eller en venteliste til et hold, skal du nu gå ind under menuen Tilmelding. Som det første vil du her blive bedt om at oprette en brugerprofil til den du skal tilmelde et hold. Derefter skal du tilmelde dig holdene.

Har du spørgsmål til rideskolen er du velkommen til at skrive til medlemsansvarlig@hirk.dk.