Goddag til den nye Bestyrelse og farvel og tak for en hel masse til to afgåede medlemmer
Den 12. marts 2023 afholdte vi den årlige generalforsamling i Himmelev Rideklub.
Det blev en aften, hvor vi desværre måtte tage afsked med 2 bestyrelsesmedlemmer, som var på valg, og som ikke valgte at genopstille.
Den ene er Lea Nielsen, vores Næstformand. Vi vil gerne sige Lea tak for 2 år, hvor vi har nydt godt af Leas fantastiske engagement og drive og ikke mindst hendes visioner for hvad Himmelev Rideklub skal være og kan blive til. Lea har heldigvis sagt ja til fortsat at være en del af ansættelsesprocessen i forbindelse med, at vi skal have en ny Staldmester.
Den anden er Michelle Werge Frandsen, vores Sekretær. Vi vil gerne sige Michelle tak for den tid, vi har nydt godt af hendes store engagement i Himmelev Rideklub og i ridesporten i det hele taget. Michelle har være en stor del af de store stævner, vi før har holdt og har også været ansvarlig for ridehuskort og eksternes brug af vores ridehuse og faciliteter, noget hun heldigvis stadig gerne vil hjælpe os med at stå for fremover.
Der var heldigvis hele 5 nye medlemmer af klubben, som på Generalforsamlingen valgte at melde sig til Bestyrelsen.
De nye medlemmer er:
Helle Nielsen (Som har hest hos os)
Klaus Juhl Hansen (Som har en datter, der har part på en privat pony og som også rider i rideskolen)
Kim Reggelsen (Som har en islandsk hest og en pony opstaldet hos os)
Marie Vedel (Som har en datter, der rider i rideskolen)
Jeanne Hansen (Som står på venteliste til Voksenhold i rideskolen)
Desuden fortsatte disse "gamle" medlemmer af Bestyrelsen:
Mia Christensen (Som har hest hos os)
Lisbeth Korte Hansen (Som er et medlem af klubben med et stort hjerte for rideskolehestene)
Suzanne Heide (Som engang havde en datter, der red i rideskolen, og nu kan Suzanne ikke undvære os)
Marlene Roed Christensen (Som har en pony opstaldet hos os)
Dermed er vi nu en Bestyrelse indeholdende en god blanding af mennesker med forskellig indgangsvinkel til Himmelev Rideklub, hvilket vi absolut ser som en stor styrke.
Vi holdte den 19. marts vores første møde, hvor vi konstituerede os. Referat af dette møde kan læses her.
Vores smukke ansigter og vores ansvarsområder hver især kan ses her:

Vi glæder os til at spændende år i Himmelev Rideklub!
Hold i dag