Vil du skifte hold

For at sikre, at alle ryttere tilmeldes det rigtige ride niveau, skal du godkendes af din underviser, hvis du ønsker at skifte hold til et svære niveau.

Du kan læse under afsnittet Holdbeskrivelse og niveau, hvad der kræves af af det enkelte niveau.

Under vores sikkerhedsregler for rideskole kan du læse mere om, hvornår man må begynde at komme alene til ridning.

Tilbydes du på en mail fra klubmodul plads på et hold, hvor du er tilmeldt ventelisten, får du mulighed for enten at tilmelde dig holdet som et ekstra hold eller at skifte fra det hold du går på nu og til det nye. Alle holdskifte starter først fra den første i den efterfølgende måned.

Underviserne kan IKKE tildele pladser på holdene, da dette skal gøres automatisk via klubmodul. Har du brug for mere hjælp til ovenstående kan du sende en mail til medlemsansvarlig@hirk.dk.